2010. március 13., szombat

Színek kikeverése

Barna színt szerettem volna keverni, amire ezt találtam a neten:
barna = piros + zöld, = piros + fekete, = zöld + sárga + fekete



Viszont, ha már rákerestem, kiírtam még néhányat:
piros + sárga = narancs
kék + sárga = zöld
kék + piros = bíbor, vörös
kevés kék + sok piros = barna
sárga + pici piros =narancssárga
sárga + pici barna =okker, vagy mustársárga
sok piros + pici sárga =cinóber
piros + fehér =rózsaszín
kék + sárga + fehér =menta
sok kék + kevés sárga =sötétzöld
fekete + fehér =a szürke minden árnyalata
piros + kevés kék + fehér =krém, vagy bézs
sárga + fehér =vanília
kék + kicsi sárga =türkiz, esetleg azúr
kék+piros =  lila

Lehet kísérletezni.

Amennyiben érdekel a színek kikeverése, ez a bejegyzés is tetszeni fog:
Fekete szín kikeverése - Itt található: http://tortadiszites.blogspot.com/2011/06/fekete-szin-kikeverese.html



********************************************************

26 megjegyzés:

Névtelen írta...

Köszi

Krisztina Riegel írta...

Feketét hogyan tudok ki keverni? :D

Cake Mummy írta...

Fekete szín kikeverése:
http://tortadiszites.blogspot.de/2011/06/fekete-szin-kikeverese.html

Jázmin Czapp írta...

Kéket nem lehet ? :O

Angiretro írta...

Lila szint?

Cake Mummy írta...

Lila színt kék és piros keverésével.

Névtelen írta...

nekem nem jött ki9 a barna bordó lett

Névtelen írta...

Sziasztok!Én mély bordó színt szeretnék!Van ötletetek?köszike

Dia írta...

Szia!
Tudnál abban segíteni, hogy mivel kell színezni a fondantot ahhoz, hogy kék legyen és ehető?

Névtelen írta...

pink?

Névtelen írta...

Sziasztok! Én autós tortát szeretnék, és gőzöm sincs, hogy csináljak a "gumiknak" fekete fondant. Ha tudnátok segíteni megköszönném

Névtelen írta...

sziasztok!
teljes amatőrség mellett, segítséget kérek!
mivel lehet a torta oldalára rögzíteni a marcipán díszítést?
előre is köszi a választ egy lelkes anyuka

Cake Mummy írta...

Vízzel, ehető ragasztóval, vagy fogpiszkálóval. attól függ milyen és mekkora díszítés:)

Névtelen írta...

Én bőr színt szeretnék egy intim tornára tudsz nekem segíteni?

Névtelen írta...

Fekete színt széntablettából is lehet csinálni!De ezt ne etessük meg a vendégekkel:)

Névtelen írta...

Test színt én szoktam egy kevés kakaóval elérni.

Névtelen írta...

kék színt hogy kell keverni mivel nincs kékem és kellene a zöldhöz

Névtelen írta...

A kék alap szín, nem hiszem hogy ki lehetne keverni bármiből...

Névtelen írta...

szerintem se!!!!

Névtelen írta...

red+white=pink

Névtelen írta...

sziasztok pink szint szeretnék kikeverni!

Anikó Bíró írta...

Sziasztok...én a mályva szint kellene elérjem egy torta dekorálásánál...de nem igen sikerül...azt miből tudom kikeverni ?

Ali Dadoua írta...

Csoki barnából cappucino?

Névtelen írta...

Sziasztok ezüstszürkét szeretnék kikeverni. (előre is köszi)

Névtelen írta...

A fekete fondantra semmi válasz !!????

Cake Mummy írta...

http://tortadiszites.blogspot.de/2011/06/fekete-szin-kikeverese.html

Megjegyzés küldése