Nagyobbik kisfiam 6 éves lett!
Annyira klassz tortát terveztem neki, de nálunk sajnos még mindig ritka, hogy minden úgy alakul, ahogy tervezzük. Na, hát ez sem sikerült. A torta fondanttal bevonva készen állt a díszítésre, azonban a kicsi nyűglődése, és nemalvása miatt akkor tudtam leülni elkezdeni a díszítést, amikor 15 perc volt még a vendégek érkezéséig. Amíg a kicsi nem alszik rendesen éjjel, sajnos nekem még az éjszakák sem állnak rendelkezésemre a tortázáshoz mostanában... Mindegy, később visszasírom majd úgyis ezeket a gyerekezős időket, így nem keseredem el, csak az bánt, hogy sosem készül el az előre tervezett torta.

Ezt a tortát szerettem volna elkészíteni, csak négyszögletesben:


Végül a díszítésre semmi időm nem maradt, csak a kreativitás, és az utolsó pillanat adrenalinja.

Egyszerű, de mégiscsak kicsit Ninja-s torta lett, a fiam nagyon örült neki, és ez a lényeg. Persze azt a hatalmas csalódottság-érzést senkinek nem kívánom, amit akkor éreztem, amikor tudtam, hogy már semmi esély arra, hogy igazi NINJA-tortánk legyen. Sebaj. Majd jövőre.

Ez lett végül:


Elmaradtam még a kicsi 2. szülinapi tortájával is, ami szintén nem az lett, mint terveztem, de nagyon ízlett mindenkinek:))



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Fondant készítése

Torta bevonása

Ennyien vagyunk most itt

Összes oldalmegjelenítés

Tortarendelés:

Színek kikeverése

Big Mac torta

Translate

Kedvelt bejegyzések az elmúlt hétről

Rendszeres olvasók

Varrógép torta készítése